Śniadanie z Prawem Reklamy
„Śniadanie z Prawem Reklamy” już 7 kwietnia 2016 roku w Kochański i Partnerzy.
Podczas spotkania nasi specjaliści z Praktyki Prawa Handlu i Dystrybucji podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa reklamy i przybliżą Państwu następujący temat:
Reklama wprowadzająca w błąd i reklama porównawcza – jak uniknąć naruszenia przepisów?
Nasi eksperci na gruncie aktualnych przepisów prawa, jak również najnowszego orzecznictwa omówią i na przykładach (case studies) zaprezentują Państwu poniższe zagadnienia:
• kiedy reklama wprowadza w błąd?
• kto i jak ocenia, czy reklama wprowadza w błąd?
• kim jest ustawowy „przeciętny konsument”?
• disclaimer w reklamie
• prezentacja produktu jako „promocyjnego”
• kiedy reklama ma charakter porównawczy
i jakie dodatkowe wymogi musi spełniać taka reklama?
Spotkanie poprowadzą Krzysztof Zięba, Radca prawny, Partner oraz Agnieszka Choromańska-Malicka, Adwokat z firmy prawniczej Kochański i Partnerzy.
Więcej szczegółów: Śniadanie z Prawem Reklamy