Zaznacz stronę

Zarządzanie reputacją i komunikacja kryzysowa

Rozwiązania

„Szyte na miarę” rozwiązania są kluczem do optymalnego zabezpieczenia interesów przedsiębiorstwa i jego pracowników oraz ukierunkowania firmy na możliwie najszybszą stabilizację kryzysu dziś i w przyszłości.

Szkolenie z zakresu zarządzania reputacją i komunikacją kryzysową („Brand Stigma”) jest unikatowym produktem na rynku. Prezentujemy unikalną perspektywę na zarządzanie kryzysem wizerunkowym.

Compliance

Dostosujemy wewnętrzne procesy przedsiębiorcy do wystąpienia kryzysu wizerunkowego medialnego. Przeprowadzimy audyt wewnętrznych procedur dotyczących zarządzania sytuacją kryzysową wizerunku, whistleblowingu, metod i sposobów kontaktów z prasą oraz procedur tzw. szybkiego reagowania na sytuację kryzysową oraz wprowadzimy takie procedury do firmy.

Doradztwo wizerunkowe

Oferujemy unikalny na rynku produkt doradztwa PR-owo –  prawnego na wypadek kryzysu wizerunkowego.

Połączenie narzędzi prawnych i PR-owych pozwala na skuteczniejsze zarządzanie  kryzysem wizerunkowym w mediach.

Szkolenia

W zespole adwokata, PR-owca oraz dziennikarza przeprowadzimy kompleksowe szkolenie z zakresu „Crisis Management”.

Przedstawimy przekrojowe spojrzenie na zagadnienia dotyczące ochrony i zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa, także w sytuacji kryzysowej, jak również przykłady sytuacji, których można byłoby uniknąć mając wdrożone odpowiednie systemy reagowania.

Jak pomagamy?

Oferujemy kompleksowe PR-owo, dziennikarsko, prawne spojrzenie na tematykę kryzysu wizerunkowego.

Analiza problemu z trzech różnych stron:

  • Perspektywa PR
  • Perspektywa dziennikarska
  • Perspektywa prawna

Pokazujemy, na czym polega prawidłowa:

  • Analiza ryzyka
  • Planowanie działań
  • Budowa odporności

W trzech blokach tematycznych, prowadzonych przez specjalistę ds. PR, dziennikarza i prawnika, przedstawiamy zarządzanie kryzysem „od kuchni”. Przechodzimy przez wszystkie etapy powstawania kryzysu wizerunkowego i zarządzania nim.

Studium przypadku rozpoczynamy od materiału dziennikarskiego zawierającego pytania do przedsiębiorcy, a kończymy na skierowaniu sprawy na drogę sądową.

Szkolenie jest nastawione na praktykę i prowadzone w trybie warsztatowym, gdzie analizujemy konkretne „case study”.

Przedstawiamy prawdziwe przypadki i ujawniamy kulisy pracy specjalistów z poszczególnych branż.

Szkolenie dedykowane jest specjalistom ds. komunikacji oraz członkom zarządu. Prowadzimy je w małych grupach oraz z zachowaniem najwyższych zasad poufności tak, aby zarówno uczestnicy szkolenia, jak i zaproszeni do współpracy specjaliści czuli się komfortowo omawiając poszczególne sytuacje.


Więcej informacji

 

Wypełnij poniższy formularz, aby pobrać pełny materiał:

Jak chronimy Twoją prywatność
Jako czołowa firma prawnicza w Polsce poważnie traktujemy obowiązek ochrony przekazywanych nam danych osobowych.
Dane osobowe, które zbieramy, służą do celów związanych z obsługą wyrażonego przez Ciebie zapytania.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, zapewniamy odpowiedni poziom ich ochrony i przechowujemy je tylko przez czas niezbędny do realizacji zapytania z uzasadnionych powodów biznesowych lub prawnych. Następnie usuwamy je w sposób bezpieczny i pewny. Aby uzyskać więcej informacji na temat danych osobowych przetwarzanych przez Kochański & Partners, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapraszamy do kontaktu:

Mateusz Ostrowski

Mateusz Ostrowski

Adwokat, Partner, Szef Praktyki Postępowań Sądowych

+48 606 385 813

m.ostrowski@kochanski.pl

Aktualności