„Szyte na miarę” rozwiązania są kluczem do optymalnego zabezpieczenia interesów przedsiębiorstwa i jego pracowników oraz ukierunkowania firmy na możliwie najszybszą stabilizację kryzysu dziś i w przyszłości.
Zarządzanie reputacją i komunikacja kryzysowa
Rozwiązania
Compliance
Dostosujemy wewnętrzne procesy przedsiębiorcy do wystąpienia kryzysu wizerunkowego medialnego. Przeprowadzimy audyt wewnętrznych procedur dotyczących zarządzania sytuacją kryzysową wizerunku, whistleblowingu, metod i sposobów kontaktów z prasą oraz procedur tzw. szybkiego reagowania na sytuację kryzysową oraz wprowadzimy takie procedury do firmy.
Doradztwo wizerunkowe
Oferujemy unikalny na rynku produkt doradztwa PR-owo – prawnego na wypadek kryzysu wizerunkowego.
Połączenie narzędzi prawnych i PR-owych pozwala na skuteczniejsze zarządzanie kryzysem wizerunkowym w mediach.
Szkolenia
W zespole adwokata, PR-owca oraz dziennikarza przeprowadzimy kompleksowe szkolenie z zakresu „Crisis Management”.
Przedstawimy przekrojowe spojrzenie na zagadnienia dotyczące ochrony i zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa, także w sytuacji kryzysowej, jak również przykłady sytuacji, których można byłoby uniknąć mając wdrożone odpowiednie systemy reagowania.
Jak pomagamy?
Oferujemy kompleksowe PR-owo, dziennikarsko, prawne spojrzenie na tematykę kryzysu wizerunkowego.
Analiza problemu z trzech różnych stron:
- Perspektywa PR
- Perspektywa dziennikarska
- Perspektywa prawna
Pokazujemy, na czym polega prawidłowa:
- Analiza ryzyka
- Planowanie działań
- Budowa odporności
W trzech blokach tematycznych, prowadzonych przez specjalistę ds. PR, dziennikarza i prawnika, przedstawiamy zarządzanie kryzysem „od kuchni”. Przechodzimy przez wszystkie etapy powstawania kryzysu wizerunkowego i zarządzania nim.
Studium przypadku rozpoczynamy od materiału dziennikarskiego zawierającego pytania do przedsiębiorcy, a kończymy na skierowaniu sprawy na drogę sądową.
Szkolenie jest nastawione na praktykę i prowadzone w trybie warsztatowym, gdzie analizujemy konkretne „case study”.
Przedstawiamy prawdziwe przypadki i ujawniamy kulisy pracy specjalistów z poszczególnych branż.
Szkolenie dedykowane jest specjalistom ds. komunikacji oraz członkom zarządu. Prowadzimy je w małych grupach oraz z zachowaniem najwyższych zasad poufności tak, aby zarówno uczestnicy szkolenia, jak i zaproszeni do współpracy specjaliści czuli się komfortowo omawiając poszczególne sytuacje.