Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo
Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfryzację sektora finansowego. Jednym z motorów napędowych bankowości przyszłości mają być rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które ułatwią wymianę informacji z klientem. Nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, będą miały największy wpływ na bankowość w nadchodzących latach. W miarę postępującej cyfryzacji bankowości te nowe technologie mogą pomóc bankom w walce z fintechową konkurencją i uzyskaniu przewagi konkurencyjnej.
Zapraszamy do wzięcia udziału w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji online „Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo” już 20 stycznia 2021 roku organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Tematyka konferencji:
- Zarządzanie tożsamością elektroniczną
- Predictive Identity – zarządzanie tożsamością nowej generacji
- Biometria
- Narzędzia i aplikacje mobilne
- AI
- BI, Big Data
- CRM, Obieg dokumentów
- Unified Communications
- Cyberbezpieczeństwo
- Fintech
Grupa docelowa:
Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:
- Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
- CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Rejestracja na wydarzenie