IRAAPORT
Innowacje i technologie

IRAAPORT (Internet Remote Actions and Paper Observance Register Technology) to autorski system informatyczny klasy enterprise do zarządzania firmą prawniczą stworzony przez Kochański & Partners.
Zapewnia obsługę billingu, factoringu, obiegu dokumentów, raportowania w czasie rzeczywistym ze wsparciem dla procesów kadrowych, marketingowych przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa i poufności danych.
IRAAPORT to innowacyjne narzędzie prawne, które pozwala naszym klientom na bieżąco monitorować poziom realizacji swoich celów biznesowych i elastycznie reagować na zmiany.
IRAAPORT to system ERP (Enterprise Resource Planning) – Zintegrowany System Planowania Zasobów Przedsiębiorstwa.
Nasze rozwiązanie scala wszystkie procesy biznesowe, na każdym poziomie organizacji. Umożliwia kompleksowe i efektywne zarządzanie we wszystkich obszarach, w których funkcjonuje firma. Pozwala na płynną realizację funkcji kierowniczych, dostarcza danych i informacji do integracji procesów oraz efektywnego i optymalnego wykorzystania zasobów. Głównym obszarem wsparcia oraz bazą przetwarzania danych w tym systemie jest szeroko pojęty obszar finansów.

System składa się z 6 innowacyjnych modułów
DASHBOARD
(Managament Information System)

Moduł umożliwia bieżącą kontrolę budżetu poszczególnych praktyk oraz dostarcza narzędzia analityczne pozwalające na bieżąco monitorować wskaźniki efektywności (KPI – Key Performance Indicators).
Moduł DASHBOARD dostarcza:
- Zestaw raportów real-time w formie graficznej
- Narzędzia kontroli efektywności i kosztów
- System automatycznych powiadomień
DCRM
(Digital Client Relationship Management)

Ułatwia zarządzanie całością działań marketingowych i relacji z klientami, efektywne planowanie i skuteczną realizację prowadzonych projektów.
DCRM umożliwia ponadto:
- Wgląd w kalendarze prawników, umawianie oraz rejestrację spotkań i kontaktów
- Rozmowy on-line, chaty i wideokonferencje z prowadzącymi sprawę specjalistami
- Bieżące monitorowanie czasu i kosztów pracy, generowanie raportów oraz bezpośredni dostęp do danych rozliczeniowych
- Zarządzanie bazą kontaktów
- Prowadzenie i monitoring kampanii marketingowych
IPSCOUT
(IP Case Management)

To nowoczesna, stale aktualizowana baza znaków towarowych, patentów, wzorów użytkowych, projektowych oraz domen, którymi kancelaria zarządza w imieniu swoich klientów.
Moduł IPSCOUT to także:
- Pełna informacja o terminach podjętych działań i prac, monitoring czynności i opłat
- Kontrola postępów prowadzonych prac, wgląd w powiązane sprawy sporne i IP
- Dokładne fakturowanie w oparciu o rejestrację czasu i kosztów
DAM
(Digital Archive Management)

Moduł DAM funkcjonuje w oparciu o Alfresco Content Services dostarczając następujące funkcjonalności:
- Współdzielenie oraz udostępnianie dokumentów
- Obieg dokumentów
- Wyszukiwanie pełno-tekstowe
- Hierarchiczny system kontroli dostępu do danych.
DOM
(Digital Organization Management)

Moduł odpowiada za zarządzanie:
- Katalogiem klientów i spraw
- Billingiem i fakturowaniem
- Monitoringiem płatności i kosztów
RAACS 2.0
(Remote Archive Access Client System)

Zapewnia dostęp online m.in. do portfela prowadzonych spraw oraz e-billingu, co gwarantuje pełną kontrolę kosztów na każdym etapie projektu.
Ten moduł umożliwia:
- Wgląd w treść swoich spraw i bieżącą kontrolę wszystkich zachodzących w nich zmian
- Stały kontakt z prawnikiem prowadzącym dane postępowanie i raportowanie bieżących działań
- Zdalny, bezpieczny i pełny dostęp do kalendarza prowadzonych spraw i wszystkich dokumentów
- Generowanie raportów według indywidualnych preferencji
- Najwyższy poziom poufności i bezpieczeństwa oraz helpdesk 24/7
System IRAAPORT został wyposażony w najwyższej jakości zabezpieczenia oraz technologie, z których korzystają nawet najbardziej wymagające instytucje.
System jest na bieżąco dostosowywany do nowych regulacji, w tym wytycznych z obszaru RODO. Dane przechowywane są na serwerach należących wyłącznie do Kochański & Partners, co gwarantuje 100 proc. pewności, co do ich bezpieczeństwa.