Sztuczna inteligencja to nieodzowny element naszej rzeczywistości. W biznesie dawno już wyszła poza Dolinę Krzemową i gigantów technologicznych. Dzisiaj AI znajdziemy praktycznie w każdej branży, bo przekonaliśmy się, że maszyny mogą skutecznie wspierać wiele skomplikowanych procesów. Od designu, projektowania i produkcji, poprzez badania, marketing, sprzedaż i logistykę do HRu, administracji i back office’u. Za tym skokowym rozwojem technologii próbuje nadążyć unijne prawodawstwo, na czele z AI Act i przepisach RODO.
Nie musisz prowadzić firmy technologicznej, by korzystać z AI. Zatrudniasz ludzi poprzez wyspecjalizowanych headhunterów, którzy wspierają się sztuczną inteligencją? Zlecasz działania marketingowe agencji, która pracuje z ChatGPT i Midjourney? Pamiętaj, że najszerszy zakres oddziaływania AI Act obejmie tych, którzy korzystają z zewnętrznych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, a jeszcze częściej korzystających z usług dostawców wspieranych narzędziami AI.
Nowe przepisy bez wątpienia spowodują, że każda świadoma, nastawiona na rozwój i transparentność spółka będzie chciała uregulować swoje procedury związane ze stosowaniem AI. Szczególnie wtedy, gdy już teraz korzysta z dostawców narzędzi opartych o sztuczną inteligencję.
Będzie to jednak wymagało wdrożenia szeregu wewnętrznych procedur i polityk, a także aktualizacji istniejących już dokumentów.
I o tym właśnie będziemy rozmawiać podczas spotkania AI dla wszystkich – perspektywy dla biznesu i wyzwania dla przedsiębiorców.
W gronie ekspertów z branży AI oraz przedstawicieli biznesu i praktyków, będziemy wspólnie dyskutować o najnowszych trendach i przyszłości maszyn w zastosowaniach biznesowych.
Agenda
- Przyjrzymy się temu, jak sztuczna inteligencja może przekształcać różne aspekty działalności firm
- Skupimy się na etycznych aspektach wykorzystania AI, jej wpływie na zwiększenie efektywności operacyjnej oraz kluczowych kwestiach związanych z bezpieczeństwem danych i prywatnością w procesach gromadzenia i przetwarzania informacji
- Dowiemy się, czy nowe regulacje europejskie będą miały zastosowanie również do branż innych niż technologiczna, a obowiązki nie dotkną wyłącznie Big Techów, czy twórców systemów opartych na AI
- Wskażemy, często nieoczywiste, procesy biznesowe, w których bierze udział sztuczna inteligencja
- Pokażemy możliwości, jakie daje wykorzystanie sztucznej inteligencji w szeroko pojętej działalności biznesowej
- Omówimy kluczowe wymogi proceduralne dotyczące wdrożenia i użytkowania AI, wynikające z AI Act oraz przepisów z zakresu ochrony danych i prywatności
Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jakie procedury i polityki wewnętrzne należy wdrożyć w swojej organizacji, aby dostosować się do najnowszych przepisów.
Omówimy takie dokumenty jak: Ogólną Politykę AI, Zasady (działania) AI, Wytyczne z obszaru etycznego AI, Politykę Zarządzania Incydentami AI, Politykę Szkoleń z zakresu AI, Standardowe Procedury Oceny, kwestionariusze oceny wpływu (w tym m.in. AIself-assessment, initial AI assessment, AI vendor assessment, (D)PIA), kodeks postępowania, etc.
Paneliści
- António Pinto Júnior, Member of the Management Board, Millenium Bank
- Marek Złakowski, Director of Customer Relationship Development & Digitalisation, Jeronimo Martins Polska
- Michał Jaworski, National Technology Officer, Microsoft
- Jan Ziomek, Partner, Head of FinTech, Kochański & Partners
Moderatorka: Natalia Kotłowska-Wochna, Partner, NewTech, Kochański & Partners
Dla kogo jest to wydarzenie?
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak AI kształtuje przyszłość biznesu na globalnym rynku, jak sztuczna inteligencja może przekształcić działalność spółki i poznać praktyczne rozwiązania na wyzwania związane z adaptacją do nowych technologii.
***
Wydarzenie stacjonarne dla członków Polsko-Portugalskiej Izby Gospodarczej.