Badania wskazują, że niemal 9 na 10 przedstawicieli emitentów uważa, że definicja informacji poufnej wymaga doprecyzowania.
- Co można zrobić, by łatwiej identyfikować informację poufną?
- Czy i kiedy należy odpowiadać na plotki rynkowe?
- Jak zarządzać informacją wśród pracowników, by nie narazić się na jej upublicznienie czy próby manipulacji?
- Kiedy raportować o transakcji?
- Jak zapobiegać ryzyku manipulacji w przypadku opóźnionej informacji poufnej o transakcji?
Na te i inne pytania odpowiemy już 23 marca podczas webinaru Wyciek informacji poufnych, zagrożenia wizerunkowe dla spółki, sytuacje kryzysowe. Jak stosować MAR w sytuacjach trudnych i bardzo trudnych. Opowiemy o problemach wizerunku Spółki w kontekście regulacji MAR oraz omówimy konkretne case study.
Wydarzenie poprowadzą:
Paweł Mardas, Adwokat, Partner, Szef Praktyki Fuzji i Przejęć
Mateusz Ostrowski, Adwokat, Partner, Szef Praktyki Postępowań Sądowych
Agenda:
- Plotka i dezinformacja – możliwa prewencja i legalna reakcja
- Nieoczywiste przykłady manipulacji
- Zarządzanie informacją w ramach due diligence spółek giełdowych
- Case study
W celu rejestracji na powyższe wydarzenie, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednakże możliwy wyłącznie po otrzymaniu potwierdzenia udziału od organizatora. Uprzejmie informujemy, że zgłoszenia od podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną wobec Kochański & Partners nie będą przyjmowane. Organizator spotkania zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia.