Reklama, Promocja i Marketing
Sektory / Media
Mając świadomość dynamiki rozwoju oraz zmieniających się warunków rynku mediów i reklamy, oferujemy naszym Klientom obsługę prawną dostosowaną do ich potrzeb. Dzięki innowacyjnemu i nowoczesnemu podejściu do zagadnień prawnych, potrafimy dopasować rozwiązania do specyfiki rynku reklamy, promocji i marketingu oraz nowych, oryginalnych i nietypowych sposobów promocji.
Oferujemy obsługę w następujących obszarach:
- Pełny zakres czynności związanych z reklamą w prasie, radiu i telewizji – w tym doradztwo w zakresie zgodności z prawem kampanii reklamowo-marketingowych, w szczególności w odniesieniu do form reklamy produktów niestandardowych i typu „borderline”, np. niekonwencjonalne sposoby promocji (product placement)
- Doradztwo prawne dotyczące procesu ubiegania się o zezwolenie na prowadzenie wszelkich form hazardu, loterii, zakładów bukmacherskich
- Ustalanie zasad konkursów, loterii, programów motywacyjnych
- Doradztwo prawne w zakresie zasad bezpieczeństwa przy organizowaniu imprez publicznych, w szczególności imprez masowych
- Doradztwo na rzecz agencji reklamowych i spółek mediowych w zakresie zgodności z prawem kampanii promocyjnych (w tym organizacji imprez, przepisów, kontaktów z podwykonawcami, opracowywania zasad kampanii)