W związku z pandemią Polacy częściej niż przed nią korzystają z cyfrowych usług, takich jak wideokonferencje, zakupy online czy zdalna edukacja. Ten sam trend obserwujemy w bankowości. Więcej Polaków korzysta dziś z bankowych aplikacji mobilnych, niż z aplikacji mediów społecznościowych. Klienci oczekują od banku dostępności, responsywności i bezpieczeństwa. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi, to także wyzwanie by usługi oferować z uwzględnieniem najnowszych standardów customer experience, ale także zgodnie z przepisami prawa.
„Bank bez wychodzenia z domu” to kompleksowe wydarzenie zorganizowane przez Związek Banków Polskich, które pozwoli na podsumowanie doświadczeń i przedstawienie rekomendacji związanych ze zdalną obsługą klientów oraz zarządzaniem pracownikami banków w czasie pandemii COVID-19.
Nasza ekspertka, Anna Gwiazda, odpowie na pytanie w jaki sposób pracodawca ma zapewnić pracownikowi pracę zdalną i hybrydową zgodnie z prawem.
Zachęcamy do wzięcia udziału w konferencji online.