Zaznacz stronę

Kariera

<- Oferty Pracy

Asystent(ka) Recepcji

Linkedin(107)

Dołącz do nas

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową
  • obsługa połączeń telefonicznych w języku polskim i angielskim
  • wsparcie administracyjne m.in kserowanie, bindowanie i skanowanie
  • zarządzanie przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją, salami konferencyjnymi i miejscami spotkań
  • koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur Kancelarii
  • zarządzanie rezerwacj sal konferencyjnych
  • wsparcie w obsłudze i organizacji spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię
  • organizacja podróży służbowych
  • dbanie o wizerunek i sprawne funkcjonowanie recepcji

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym)
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2)
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (w godzinach 8-20)
  • komunikatywność i nienaganna kultura osobista
  • samodzielność, otwartość, skrupulatność

Oferujemy:

  • stałe zatrudnienie i  wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • finansowaną przez firmę prywatną opiekę medyczną na poziomie VIP (po okresie wdrożenia)
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum miasta

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk:

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami