Zaznacz stronę

Kariera

<- Oferty Pracy

Specjalista wsparcia IT / Help Desk

Dołącz do nas

Miejsce pracy: Warszawa 

 

Główne zadania:

  • samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników;
  • przygotowanie urządzeń końcowych (komputery oraz telefony komórkowe);
  • utrzymywanie sprawności działania urządzeń końcowych i oprogramowania;
  • aktualizacja dokumentacji: bazy sprzętu, bazy incydentów i bazy wiedzy;
  • tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników;
  • aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych;
  • kontakt z autoryzowanymi serwisami, dostawcami usług i wsparcia technicznego;
  • raportowanie do Koordynatora IT.

 

Wymagania:

  • analityczne i kontekstualne podejście do rozwiązywania problemów;
  • wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komunikacyjne oraz pisania;
  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku LUB wykształcenie techniczne informatyczne;
  • praktyczna znajomość komputerów klasy PC i urządzeń peryferyjnych;
  • wiedza z zakresu administracji stacjami roboczymi Windows 10;
  • praktyczna znajomość pakietu oprogramowania MS Office (szczególnie Word/Excel/PowerPoint);
  • podstawowa znajomość zagadnień sieci LAN oraz WLAN;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Mile widziane:

  • znajomość powszechnych protokołów sieciowych;
  • znajomość zagadnień związanych z VPN;
  • znajomość narzędzi służących do monitorowania infrastruktury i usług IT;
  • znajomość metodyki ITIL.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w lokalnym, niezależnym zespole informatycznym;
  • możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności w środowisku, które stawia na profesjonalizm;
  • w pełni sfinansowaną przez firmę prywatną opiekę medyczną na poziomie VIP;
  • dofinansowanie do pakietu sportowego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) klikając w przycisk:

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami