Zaznacz stronę
2021 01 18_Droga Banków Do Chmury

Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo

Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfryzację sektora finansowego. Jednym z motorów napędowych bankowości przyszłości mają być rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które ułatwią wymianę informacji z klientem. Nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, będą miały największy wpływ na bankowość w nadchodzących latach. W miarę postępującej cyfryzacji bankowości te nowe technologie mogą pomóc bankom w walce z fintechową konkurencją i uzyskaniu przewagi konkurencyjnej.

Zapraszamy do wzięcia udziału w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji online „Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo” już 20 stycznia 2021 roku organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Predictive Identity – zarządzanie tożsamością nowej generacji
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

 

Rejestracja na wydarzenie