Zaznacz stronę

K&P partnerem II edycji plebiscytu BrandMe CEO

Dnia 11 września 2019 roku w Warszawie, odbyła się konferencja towarzysząca II edycji plebiscytu BrandMe CEO, organizowana przez magazyn Forbes. W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 prezesów największych firm z wielu sektorów gospodarki na polskim rynku.

Kapituła plebiscytu wyróżniła prezesów autentycznych, transparentnych, odważnych, nieoczywistych, którzy z pełną pasją realizują swoją misję. Konferencja, składająca się z pięciu panelów, była poświęcona zagadnieniom przywództwa XXI wieku, w tym „Czym jest przywództwo w XXI wieku”, „Manifestacja przywództwa – co przystoi liderowi”, „Język i komunikat – najważniejszy atrybut przywódcy”, „Wiele krajów, wiele kultur – jeden lider”. Piotr Kochański, Partner Zarządzający K&P wystąpił w panelu dyskusyjnym „Odpowiedzialność przywódcy w dobie cyberekonomii”.

„Ta konferencja to świetny czas, by skoncentrować się na ważnych refleksjach, na które nie mamy za bardzo czasu na co dzień. Wiem, że musimy się skupić na świadomości celów, świadomości wartości. To ważne, a bez tego nie ma sensu robić biznesu”, podsumował Piotr Kochański.

Laureatami II edycji plebiscytu BrandMe CEO zostali m.in.: Enrico Bottero (dyrektor generalny Ferrero Polska), Adam Góral (prezes Asseco Polska), Joao Bras Jorge (prezes Banku Millennium), Igor Klaja (założyciel 4F), Beata Pawłowska (szefowa Oriflame na Europę Centralną), Monika Rajska-Wolińska (szefowa polskiego oddziału Colliers), Tomasz Suchański (prezes Żabka Polska).


Pozostałe wpisy: