Zaznacz stronę

Kochański i Partnerzy wygrywają sprawę dla byłego redaktora naczelnego FAKT.PL

W dniu 1 października 2015 roku Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie ogłoszony w dniu 2 lutego 2015 roku w sprawie z powództwa Marka Falenty przeciwko Michałowi Wodzińskiemu i oddalił powództwo o opublikowanie na portalu fakt.pl sprostowań następujących publikacji prasowych: “Tak żyje kelner od afery taśmowej”, “Tak Król węgla chciał obalić Tuska?”, “Węglowy król: jakie ma haki na premiera?”, “Adwokat Falenty z pluskwą w teczce?”, “Nowa hipoteza: Trio frustratów stoi za taśmami”, “Tak mieszka król węgla od afery taśmowej”.

Przedmiotowe publikacje prasowe ukazały się na portalu fakt.pl w dniach 25 czerwca 2014 roku ? 8 lipca 2014 roku.

Sąd Apelacyjny w Warszawie w pełni podzielił argumentację przedstawioną w apelacji wniesionej w imieniu Pozwanego, dotyczącą przede wszystkim braku legitymacji biernej Michała Wodzińskiego o charakterze pierwotnym. W ustnym uzasadnieniu Sąd Apelacyjny podkreślił, że legitymowany w sprawie o publikację sprostowania jest wyłącznie aktualny redaktor naczelny portalu.

Konrad-Orlik-www (Small)Mateusz Ostrowski_portret wwwMichała Wodzińskiego reprezentowali adwokat Konrad Orlik, Partner oraz adwokat Mateusz Ostrowski z Departamentu Sporów Sądowych i Arbitrażu Kancelarii Kochański i Partnerzy.


Pozostałe wpisy: