Zaznacz stronę

Kariera

<- Oferty Pracy

Asystent/ka Recepcji

Dołącz do nas

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami)
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • obsługa urządzeń biurowych
  • zarządzanie przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją, salami konferencyjnymi i miejscami spotkań
  • koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur Kancelarii
  • dbanie o wizerunek i sprawne funkcjonowanie recepcji
  • zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych
  • wsparcie w obsłudze spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym)
  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów – warunek konieczny
  • dyskrecja i nienaganna kultura osobista
  • postawa proaktywna: samodzielność, otwartość, energiczność

Oferta:

  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia zawodowego
  • prywatna opieka medyczna na poziomie VIP
  • dofinansowanie do pakietu sportowego
  • zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy
  • komfortowe biuro w centrum Warszawy
  • możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności w środowisku, które stawia na profesjonalizm

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny)
klikając w przycisk APLIKUJ

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami