Zaznacz stronę

Nowa strategia biznesowa Kochanski & Partners – z nowym zespołem marketingu

Kancelaria Kochański & Partners (K&P) wdraża nową strategię biznesową. Firma będzie jeszcze mocniej niż dotąd wychodzić na rynki międzynarodowe i zawierać strategiczne alianse z kluczowymi kancelariami zagranicznymi. Działaniom tym towarzyszy przeformułowanie modelu biznesowego i bliższa, kompleksowa współpraca z klientami. Równolegle firma planuje przemodelowanie struktur i procesów w ramach K&P, szczególnie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Procesem transformacji pokieruje nowa szefowa zespołu marketing & BD – Barbara Lenarcik, poprzednio dyrektor marketingu w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Do działu dołączą także dwie kolejne osoby z SSW: Marcin Woliński (menedżer) i – od lipca – Paulina Berska (specjalista).

Nowa strategia Kochański & Partners to wyjście naprzeciw realiom biznesowym, w których znajdzie się rynek po COVID-19. Klienci będą wymagać wszechstronnego doradztwa prawnego ze strony jednej kancelarii, rozumiejącej ich potrzeby biznesowe. Z drugiej strony, koronawirus uzmysłowił przedsiębiorcom, w jak połączonym globalnym środowisku biznesowym funkcjonują. Tym bardziej będą oni doceniać możliwość uzyskania wsparcia prawnego w skali międzynarodowej.

Piotr Kochański, partner zarządzający w kancelarii K&P, podkreśla: „W Kochański & Partners dobrze wiemy, że w naszym prawniczym biznesie sprawdza się perspektywiczne i strategiczne podejście. Dlatego niezależnie od obecnych zawirowań rynkowych, już teraz planujemy zintensyfikowanie naszych działań na etapie po COVID. Niezbędne jest posiadanie na pokładzie kompetencji strategicznego myślenia w obszarze Business Development i Marketingu, które wspiera model biznesowy oraz permanentnie kreuje i wdraża niektóre procesy na nowo. Jestem przekonany, że nasz nowy zespół BD i Marketingu będzie bardzo sprawnie realizować strategię biznesową firmy.”

Barbara Lenarcik jako nowa dyrektor działu BDM będzie odpowiedzialna za opracowanie,  realizację i kontrolę strategii kancelarii w zakresie działań bd i marketingowych, komunikację, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy oraz rozwój poszczególnych praktyk i produktów.

Przed objęciem nowej funkcji Barbara przez prawie trzy lata pracowała w kancelarii SSW Pragmatic Solutions (wcześniej Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy), gdzie zbudowała, a następnie rozwijała zespół marketingowy i bd. Była odpowiedzialna za strategię marketingową, wszelkie działania komunikacyjne, współpracę z organizacjami biznesowymi, wydarzenia firmowe oraz pozyskiwanie klientów i rozwój nowych produktów. Jest współautorką strategii wyjścia kancelarii poza polski rynek, gdzie między innymi prowadziła działania wspierające uruchamianie foreign desks wyspecjalizowanych w obsłudze klientów z wybranych kluczowych rynków zagranicznych. Jednym z jej ważnych projektów było przeprowadzenie rebrandingu kancelarii wraz ze zmianą sposobu komunikacji (nowa strona internetowa oraz rozwój aktywności w mediach społecznościowych).

Wcześniej pracowała w jednej z największych firm doradczych – PwC, gdzie była odpowiedzialna za działania marketingowe, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz bd dla zespołów świadczących usługi dla sektora finansowego, działu audytu, sześciu biur regionalnych w Polsce oraz kancelarii prawnej PwC Legal. Była współautorką wielu strategicznych programów wizerunkowych i relacyjnych, takich jak m.in. program Alumnów, Loża Kobiet Biznesu, Forum Rady Nadzorczych i HR Executive Club.

Marcin Woliński jako menedżer w dziale BDM będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną K&P. Będzie także zaangażowany w działania content marketing (w tym video) i opracowywanie materiałów marketingowych kancelarii. Marcin posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji i marketingu, szczególnie w zakresie wspierania szeroko pojętego sektora profesjonalnych usług doradczych.

Paulina Berska obejmie stanowisko specjalisty i będzie się zajmować strategią digital firmy, w tym mediami społecznościowymi. Będzie także odpowiadać za odświeżenie identyfikacji wizualnej kancelarii.