Kariera
<- Oferty Pracy
Asystent/ka Dyrektora Działu Rozwoju Biznesu i Strategii

Dołącz do nas
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu i Strategii oraz kilkuosobowego zespołu w codziennych obowiązkach, w tym prowadzenie i organizacja kalendarza spotkań i podróży służbowych
- codzienna praca z dokumentami, redagowanie notatek, pism i prezentacji
- prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów
- przygotowywanie materiałów branżowych i specjalistycznych w programie Power Point i Canva
- researche branżowe dla zespołu
- tworzenie i formatowanie baz danych, przygotowywanie raportów związanych z działaniem zespołu Rozwoju Biznesu i Strategii
Szukamy osoby, która:
- posiada minimum roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim
- doświadczenie w kancelarii prawnej na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobrze zna MS Office (szczególnie Power Point)
- zna język angielski na poziomie min. B2 (warunek konieczny)
- ma wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (w trybie zaocznym) – mile widziana filologia polska lub dziennikarstwo
- cechuje się skrupulatnością i rzetelnością w wykonywaniu powierzonych zadań
- wykazuje się wysoką kulturą osobistą oraz bardzo dobrą organizacją czasu pracy
Oferujemy Ci:
- stałe zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- w pełni sfinansowaną przez firmę prywatną opiekę medyczną na poziomie VIP
- dofinansowanie do pakietu sportowego
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- system poleceń pracowniczych
- możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem
- praca w nowoczesnym biurze w centrum miasta
- udział w firmowych inicjatywach sportowych
- profesjonalne i przyjazne środowisko pracy, świeże owoce i bibliotekę cyrkularną w biurze
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk:
Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami